Skrivet av: DagensECO | 29 september, 2011

12 steg till optimal energi…

När jag var på Tony Robbins-eventet i helgen antog jag en tio-dagars-utmaning för att maximera mitt hälsotillstånd och få mer energi. Vi går mot mörkare tider nu när hösten kommit och vintern är i analkande och då är det lätt att bli trött och hängig. Jag vill gärna hitta ett sätt att optimera energin i kroppen så att jag lättare klarar av den mörka, kalla vintern.

Jag tycker att det är jättespännande att se vilka sensationer och resultat jag kommer att uppleva under utmaningen.  Utmaningen som jag följer heter: The 12 Steps of Pure Energy (utvecklat av Tony Robbins) och jag kommer att presentera ett steg varje dag, en egen sammanfattning, och berätta lite hur jag upplever steget och hur jag anpassar det för att passa in i min livsstil.

 

Kommentera

Kategorier

