Skrivet av: DagensECO | 1 oktober, 2011

Smoothie-morgon på Gryningen

 

Idag har jag varit på Smoothie-morgon i Gryningens Butik på Söder. Vi fick provsmaka jättegoda smoothies och fick med oss hem ett gäng recept. Gryningen är en av mina favoritbutiker då de har mycket raw food och hyfsade priser på sitt sortiment. Idag fick vi 10% rabatt så då shoppade jag loss ordentligt.


De hade även erbjudandepris på mixerns Rolls-Royce Vitamix, ordinarie pris brukar ligga runt 7 till 8000.- och idag säljer de mixern för endast 5595.-. Visst det är mycket pengar, men om man mixar 2-3 gånger per dag och gör stora mängder så kanske det är dags att uppgradera. Du som funderat på att köpa en Vitamix kanske ska passa på idag? För egen del får min lilla mixer stå ut med mig ett tag till, tills jag bestämt mig om jag ska köpa en Blendtec eller en Vitamix…

Kommentera

Kategorier

