Skrivet av: DagensECO | 2 oktober, 2011

Kan man känna sig uppstudsig?

 

Tjohoo, idag har jag hoppat studsmatta för andra dagen i rad. Det har varit lite svårt att hitta en för hemmabruk, finns inte så många annonser på blocket just nu. Men en kompis hade en studsmatta i sitt förråd, så nu har jag fått låna den. Visst är den fin :)?  Den matchar t o m gardinerna i vardagsrummet där den nu får stå! Jag hoppar ungefär 30 minuter per dag och idag hoppade jag till musiken på denna CD, känns som man är på värsta dansklubben. Idag får uppstudsig en ny betydelse för mig, känner mig ‘uppstudsig’ och full med energi!

Jag rekommenderar varmt hela Bodywork-serien, passar perfekt när man tränar.

Kommentera

Kategorier

